[Csaladtortenet 2] Anyakönyvezés napjainkban

KurucsaI Pál kurucsai at gmail.com
2012. Már. 20., K, 12:10:50 CET

Kedves Imre!

Az egyházi halotti anyakönyvbe az kerül be, aki egyházi temetésben
részesült.
Aki valamilyen polgári szertartással lett eltemetve, vagy egyszerűen
elhantolta a sírásó, azokat csak a polgári anyakönyvbe vezetik be.

A polgári halotti anyakönyvet nem láttam, de a házassági anyakönyvbe még a
tanú személyi számát és személyi igazolvány számát is felvezették.

Üdv,
Pali