[Csaladtortenet 2] Anyakönyvezés

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2012. Már. 21., Sze, 21:42:14 CET

 Kedves Listatagok! Én most kutattam A XVIII. kerület halotti anyakönyvében, és megdöbbentő hibát találtam. 1944-es háborús esemény kapcsán elhunyt két gyermek és a nevelőanyjuk. A gyermekekhez nem a korábban már meghalt édesanyát, hanem a nevelőszülőt vezették be anyaként.Hát ennyit én is hozzátudok tenni az anyakönyvek pontosságához. Üdv.: István