[Csaladtortenet 2] Anyakönyvezés

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Már. 22., Cs, 13:18:16 CET

Kedves Listatársak !

Az anyakönyvezés hiányáról én is hallottam egyik közel múltban elhunyt
kedves barátomtól. Őt nagyon érdekelte a történelem, főleg a római kor
/ a régi limes területén élt /, sokat kutatott. Ő mondta, hogy a
családfa kutatásában neki az okoz nehézséget, hogy ősei hajdan az
alföldi tanyavilágban éltek, nagyon szegények voltak, s legtöbbször
nem is anyakönyveztették  a megszületett gyermekeket.

Én nem ismerem az alföldi tanyavilág életét, mennyire lehetett ez általános?

Biztosan van olyan Listatárs, aki e területen kutakodik, s megosztja
velünk ismereteit.

Üdv. A  Éva

_R-Istvan-Mögling(eu) <R.Istvan.moegling at rakovszky.eu> írta (2012.
március 21. 19:54):