[Csaladtortenet 2] 106

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2012. Május. 3., Cs, 10:14:50 CEST

   Köszönöm Mindannyiótoknak a segítéget, ötleteket, válaszokat! Szerintem is inkább maximum 90 év lehet az a 106. Azért érdekes, miért pont 106? :) Az első években azt tapasztaltam, hogy kerekítettek, szinte mindenki 40-50-60 évesen halt meg. Nem tudták pontosan, saccoltak...   Van ilyen vicc is: Aki eléri a 100 évet, annak nyert ügye van. Nagyon kevesen halnak meg 100 éves kor után :)   A bakonyszentkirályi helytörténeti könyvben szerepel egy kihallgatási jegyzőkönyvben ősapám, öreg Rátz János. Úgy utalnak rá, hogy "igen szép vénséget ért" Nos utánanéztem az anyakönyvben, amikor meghalt 74 éves volt, ez számított már vénségnek...akkor a 90-100 év mi lehetett? :) Szép napot Mindenkinek! Imi