[Csaladtortenet 2] az anyakönyvek védelme

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2012. Május. 10., Cs, 22:26:23 CEST

Kedves Éva!

Nagyon éedekes volt, amit leírtál. Köszönöm.

Az anyakönyvek védelme leírásakor nem valakik elől való védelemre gondoltam
- habár valljuk be, hogy mindannyian találkoztunk már vandálok utáni
hiányokkal, akik egyszerűen kitépték a nekik szükséges adatot tartalmazó
oldalt, vagy ellopták az egész anyakönyvet, de remélem ez ma már megszünt
-, hanem a bennük rejlő információ értéke miatt kell állag megóvást,
digitalizálást készíteni.
Teljesen egyetértek veled, hogy nem a kutatóktól kell óvni.

Üdvözöllek: Erzsi