[Csaladtortenet 2] Eszterházy gróf telepítési szempontjai Szák Szend, Bokod Oroszlány betelepülése

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2012. Május. 11., P, 07:59:10 CEST

Kedves Viktor!

Te viszont nem leptél meg. Az Általad leírt butaságokat én eddig nem
minősítettem, sokszor sértő, másokat lenéző véleményedet nem kommentáltam.
Mást én sem tudok Neked ajánlani, mint, hogy minél többet olvass, lehetőleg
több forrásból az adott témáról, és ha több alázattal viszonyulsz a
tudományhoz, nem az előítéleteidhez akarod a tényeket igazítani akkor
előbb-utóbb meg lesz az eredménye.

Üdv, Sz.G.