[Csaladtortenet 2] ki a nem magyar ?

eotvos at familytree.hu eotvos at familytree.hu
2012. Május. 12., Szo, 21:09:52 CEST

Ez így kerek, ahogy Viktor elmondta. Csak egy gondolat még ide.
A határontúli magyarság gondolkodó fele, maga is úgy gondolja, hogy
abszurd szavazniuk egy olyan szavazáson, ahol a következmények nem
érintik Őket. Tapasztalom ezt a véleményt az USA-tól, Székelyföldig.
Így én egyáltalán nem tartom reménytelennek, hogy a határon túli
magyarság nem szavazógépként fogja kiszolgálni a regnáló hatalom
szándékát, hanem megfontoltan dönt.
Eötvös