[Csaladtortenet 2] Hunyadytól

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2012. Május. 21., H, 22:01:03 CEST

Kedves Laci!

Kényelemből nem akartam válaszolni, és sajnos egy konkrét rossz
tapasztalatomról beszámolni, de felébresztetted a lelkiismeretemet.

Az év végével automatikusan lejárt a látogatójegyem. Mielőtt vidékről
személyesen megjelentem volna látogatójegyem meghosszabbítására, e-mailen
kértem kutatási anyagot.
Ezt az érvénytelen látogatójegyemre hivatkozva meglehetősen arrogáns
stílusban "visszautasították":

"Kérését több okból is vissza kell utasítsuk

1) e-mailes kérést csak tárgyévi beíratkozott kutatótól van módunk
elfogadni."

Személyesen felutazva beiratkoztam, és azonnal kértem a korábban megrendelt
anyagot. Ezt a hivatalos szabályzatra hivatkozva csak harmadnapra akarták
előkészíteni.
Ekkor nálam elszakadt a cérna, és az arckifejezésem alapján ezt érzékelő
jóindulatú kolléga bement a raktárba és kihozta a filmeket. (Ilyen egyszerű
az emberséges megoldás!)
A történetet megírtam a BFL igazgatójának, aki elismerte panaszom
jogosságát, és elnézést kért. Ezzel a dolog végül is jól végződött, de a
tüske bennem maradt.

Nem valószínű, hogy az év levéltárának fogom a BFL-t jelölni!

Üdv,

Béla

Lévay Béla
2457 Adony