[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4220] Hunyadytól

Csicsely Mariann csicsely.mariann at upcmail.hu
2012. Május. 21., H, 23:00:33 CEST

Kedves Laci!

Felkeltetted a lelkiismeretemet, de sajnos nekem ott semmi tapasztalatom.
Bocsánat, de így se észrevételem, se javaslatom, mivel ez (legalábbis
egyelőre) kívül esik azon a körön, mint ahol a gondjaim vannak.

Én talán arra helyeznék hangsúlyt, hogy a családfakutatókat mutassam kicsit
meg a levéltárnak, pld. ez nem "úri huncutság", nem is mindenki csetlő-botló
amatőr , s hogy pár jeles társunk színvonalas családfakutatás-indíttatású
munkái már számottevő történeti, helytörténeti értéket képviselnek, s már a
nemzeti kultúra részei.

Sikert és "jó szelet" kívánok:

Mariann