[Csaladtortenet 2] Mormonok

Szűcs László szucslaci970 at gmail.com
2012. Május. 23., Sze, 10:25:04 CEST

Tisztelt Lista!

Én 32000 katolikus és 15000 református ceglédi adat letöltése után úgy vélem
nagyon hasznos a mormonok adatbázisa.
Persze tudom csak kiindulásnak, de a filmek nézésénél így már csak konkrét
adatokat kell majd kikeresni és nem az egész filmet, soronként végignézni.

Én a letöltött adatoknál minden szülőnek az összes gyerekét megkeresem, mert
így az életkoruk nagyon jól behatárolható, az első és az utolsó születése
alapján (akkoriban igen termékenyek voltak ezen a téren).
Így az első fiú és lány nevének is van jelentősége.

Az excelbe letöltött adatoknál a neveket is rendbe lehet rakni, mert lehet a
gyerek neve elírva, de ha az apja és anyja egy nevű, akkor valószínűleg
testvérek, ez a magyarázat arra is, ha valaki nem találja az ikertestvért. A
két gyereket más dolgozta fel és másként írta a vezetékneveket.
Aprólékos munka a nevek rendberakása, de jól lehet így haladni az ősök
felkutatásába.

Üdv
Laci