[Csaladtortenet 2] Fwd: Fw: WG: Petőfiért! - Megvannak Petőfi hamvai

Ádám Mészáros meszarosadam73 at gmail.com
2013. Feb. 24., V, 11:40:05 CET

Teljesen egyet tudok érteni Andrással. Egyrészt ezt a témát nem a
családtörténeti listán kellene feszegetni, másrészt pedig Petőfi akkor is
az egyik legnagyobb magyar költő, ha Fehéregyházánál esett el, és akkor is
az, ha elhurcolták, és fogolyként halt meg Barguzinban.
Mindemellett szerintem történelmi szempontból tényleg fontos lenne, hogy
tiszta vizet önthessünk ebbe a pohárba, mert valóban egy lezáratlan
kérdésről van szó, és örömteli volna, ha a mindannyiunk által tisztelt
költőóriás életrajzában nem maradna ez a kérdőjel.
A közzé tett levélben olvasható érvek valóban nagyon meggyőzőek, ami
figyelemre méltó. Meg kellene azonban hallgatni a másik oldalt is.. Igaz, a
tapasztalatokból ítélve akkor sem biztos, hogy tisztán láthatnánk. Szép
vasárnapot Mindenkinek!
Mészáros Ádám