AW: [Csaladtortenet 2][MACSE: 6567] Latin oklevél, Kelt: Bécs, 1831 Febr 6. Mea Culpa

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Jan. 5., Szo, 08:02:03 CET

Kedves Listatársak!

Elnézést kérek! Tévedtem.
Nem tudom miért olvastam elsőre Ágostont, aztán ez úgy megmaradt a fejemben, hogy hiába írtam Adolfot, észre se vettem a hibát.
Lehet, hogy ahogy angolul mondják: "wish thinking", mert ükapámról nincs információm.
Adolf később Túrócz alispánja volt.
Köszönöm Páli Istvánnak a figyelmeztetést.

Ez több dolgot megold.
Adolf felesége Detrich Cecilia, kinek anyja Tarnóczy Borbála, Tarnóczy Antonia másodfokú unokatestvére.

Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -

-