[Csaladtortenet 2] Holokauszt - zeneművészet

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2013. Jan. 6., V, 11:23:16 CET

Kedves Fórumtársak!

Az interneten akadtam rá egy tanulmányra, amelyet doktori disszertációként
egy fiatal brácsaművész készített  a Holokausztban elpusztult magyarországi
zeneművészekről. Kapcsolatba léptem vele, mert a Hirschlerek között is van
egy áldozat: Ziga Hirschler, aki Zágrábban élt, és 1944-ben a jasenováci
gyűjtőtáborban halt meg.

A szerző, Bársony Péter kérését tolmácsolom: ha kutatásaitok során találtok
olyan adatot, dokumentumot, amely a trianoni határokon túl élt, a
Holokausztban elpusztult magyar zeneművészekre, operistákra, zeneszerzőkre,
zenetudósokra vonatkozik, jelezzétek felé barsonypeter at hotmail.com címen. A
tanulmány egyébként honlapján www.barsonypeter.com olvasható, a Sajtó -
Publikációk menüpont alatt.

Üdv. Hirschler András