[Csaladtortenet 2] románosok help

Janos j_kocs at yahoo.com
2013. Jan. 11., P, 06:17:33 CET

Kedves Krisztián!
Nagyjából jó, amit olvastál, de a pontos megfejtéshez kell a teljes oldal, fejléccel - hogy milyen rovatba is írták, szóval, hogy mi kellene ott legyen...
Valami ilyent akart írni a pópa:

01.gif: sau stramutatu auirea - ...canului(?) nu se cunosc
02.gif: vidua Covaciu Andreui Florea nas. Crânca gr. cath. zingara
03.gif: sau stramutatu din Secu

Ritka ilyent látni, de jelentése:

vagy elköltözött bárhová (a szeme világába) - ... nem ismert
Kovács András özvegye, szül. Ág Virág, gör. kat. cigány
vagy Secu-ból (ide)költözött

Üdv., János - Sepsiszentgyörgyről