[Csaladtortenet 2] Vártüzérezred

Benke Zoltán benkehanich at t-online.hu
2013. Jan. 27., V, 16:08:09 CET

http://www.kislexikon.hu/vartuzerseg.html

http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_k.u.k._Kampfunterst%C3%BCtzungstruppe

Kedves Éva!

A kérdésekre zömmel a "Pallas" válaszol.

"Vajon miért pont ide soroztak be egy Tata
környéken élő fiatal embert aki aztán a szerb és olasz frontokon küzdött?"

Általában lakhelyhez tartozó ezredekhez sorozhatták be az embereket. Nézd
meg, melyik ezred sorozóhelye volt Pápához közel (pl 6-os Komárom stb)Hogy
miért nem gyalogezredhez, ma már ki tudja....szerintem véletlen, vagy
békeidőben ott kapott kiképzést vagy ha háború alatt került oda, ott volt
nagyobb emberhiány a veszteségek miatt.....

Üdv
Benke Zoli