[Csaladtortenet 2] Zsolnai nemesek

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Már. 23., Szo, 21:39:52 CET

Laci,
én nem tudom, de ha tovább forszírozzuk ezt a témát, ránk sütik, hogy
nacionalisták vagyunk, pedig a kutya ott van elásva, hogyan lett egyik ágon
Rákóczy, másik ágon Rakovszky ugyanabból a genusból.
Én lementettem már nem is tudom ki által küldött Kniezsa István könyvet a
magyar és szlovák családnevek rendszeréből, abból sokat okosodtam, ajánlom
másoknak is. És ez kőkemény családtörténet, nem sovinizmus.
NJ