[Csaladtortenet 2] segítség a KFL-ből+ Szolnok megyei fénymásolatok+Rugonfalvi Kiss István

Benke Zoltán benkehanich at t-online.hu
2013. Május. 1., Sze, 19:36:27 CEST

Kedves György!

A lista megtalálható Bánkiné Molnár Erzsébet Redemptusok című könyvében.

A héten küldöm Neked.

Tisztelt Lista!

Az első érdeklődőnek ingyen odaadok kettő fénymásolatot illetve netről
leszedett könyvrészletet(nemrég megszereztem a könyveket):

1. Jászkunság összefogása. Karcag,1996
2. Jász-Nagykun-Szolnok vármegye múltja és jelene (Dr. Scheftsik György,
1935) Ez csak részlet, kb 150 nyomtatott oldal a Szolnok megyei könyvtár
honlapjáról-a könyv végén található helységenkénti névsorok hiányoznak)

Valamint Rugonfalvi Kiss István: A nemes székely nemzet képe című kétkötetes
1939-es puha borítós kiadvány I. kötetét árulom tagoknak jelképes összegért.

Üdv
Benke Zoli