[Csaladtortenet 2] Melinda haragja

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Május. 23., Cs, 08:16:52 CEST

Vajon tényleg józan felnőtt emberek közösségi listája ez, vagy valami
mexikói szappanopera végeláthatatlan sorozata?
Tényleg itt van ennek a vitának a helye?
Babcsányi Judit nekem egy rendkívül baráti áron rendkívül rövid idő alatt
szakszerű fordítást végzett gótbetűs középkori német és latin kézrásból, ha
nem teszi, nem tudom, ma hol tartana annak a fordításnak az ügye. Kár volna
tehát, ha eltűnne a listáról.
Ha Melindának - esetleg jogos - észrevétele van a reklámmal kapcsolatban,
akkor biztosan e lista fogja "megnevelni" a reklámozót, a reklámot a
Matrikulába beszerkesztőt, a lektort, stb?
Melindának, mint vezetőségi tagnak (ha az, nem tudom, én tag sem vagyok),
vagy - számomra a lista eddigi beírásaiból, hangneméből úgy tűnik -,
legalábbis a vezetőségi tagok régi, közeli, személyes ismerőse. Lehetősége
lett volna náluk, vagy a Matrikula szerkesztőinél észrevételt tenni. Én -
mint sima mezei családkutató, egyesületi belső vitákban kibic, de mégis egy
olyan alany, akinek a hasznáért  - elvileg - ez a lista működik -, mit
kezdjek megint egy át- és beláthatatlan sértésözönnel, amikor nem csak nem
ismerek senkit személyesen, de nem is érdekel ez az egész?
Mi történik ebben az egyesületben? Vagy mi történik ebben az egyesületben
májusban? Ha nem csak májusi jelenség ez, akkor asszem nekem ennyi volt a
Macse - bár tudom, én veszítek többet a szakítással (ám nyerek időt
kutatásra).
gy.