[Csaladtortenet 2] off, avagy inkább főtémán kívül

Vasy Endre vasye at t-online.hu
2013. Nov. 2., Szo, 21:20:19 CET

Kedves Lista!

Remélem mindenkinek sikerült, vagy ha nem, holnap sikerül eljutnia

szerettei sírjához. Ma engem is elvitt az egyik lányom. Úgy láttam,

(Farkasréten) mintha Cicero szavai (migrate veteres coloni) a

halottakra is vonatkoznának.sok-sok új sír a régiek helyén, kissé

izléstelenül: a tömegtermelés jegyében (gusztustalan urnatartók,

60 éves aszfaltutak), talán délbudára ia ráférne egy temető,

lévén a legnépesebb kerület. és kiemelt helyeken cirill feliratú

gránit sírok.

Vale