[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Bánk Borzsák borzsakb at gmail.com
2013. Sze. 4., Sze, 11:04:01 CEST

Tisztelt Kutatótársak!

Újdonsült MACSE-tagként szeretnék pár szóban bemutatkozni.
Borzsák Bánk vagyok, 35 éves, családfakutatással már 20 éve foglalkozom,
igaz, kisebb-nagyobb megszakításokkal, változó intenzitással.
Főbb érdeklődési irányok: Borzsák (Monor, Fót, régebben Nógrád és felvidék,
valószínűleg)
Mády (Monor, Kecskemét) Gera (Monor, Makó) Lőrincz (Monor, Gyömrő)
Bazsó, Betovics (Nagybátony, Putnok)
Váróczi (Monor, Cegléd)
Mihalovics (BP, Vác, Bácsa, Esztergom)
Kvassai - Jankovics (BP, Gödöllő környéke)

Ezen utóbbi ágakról jelentős mennyiségű, sajnos többnyire ismeretlen
személyeket ábrázoló fotókkal is rendelkezem.
(Kvassai Antal fotográfus is a rokonságom része.)

Családfámat több próbálkozást követően jelenleg a geni.com-on vezetem.

Üdvözlettel:

Borzsák Bánk