[Csaladtortenet 2] [MACSE: 9133] Betegség latinul 2

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2013. Sze. 29., V, 19:37:16 CEST

Kedves Listalakók!
Köszönöm az eddigi javaslatokat és az együttgondolkodásotokat!
Talán szűkszavú volta, amit most pótolok. Hátha ez is segít:

1831-ben Esztergomban történt a haláleset 32 évesen. Akkoriban kolera
járvány volt, de azt talán a nevén nevezték volna (?).
Az Interneten találtam pestisre utaló adatokat is, de nem teljesen
egyértelműen.
Külön érdekesség, hogy a férje Esztergom főorvosa volt 30 évig, és élt a
felesége halálakor. Lehet, hogy ő sem tudta a pontos diagnózist?

Üdv,
Béla

Lévay Béla
2457 Adony