[Csaladtortenet 2] egyházi nemesek vs. országos nemesek

"István (Stephan) de Rakovszky" r.istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Dec. 9., K, 20:43:56 CET

Kedves Aurél!
De úgy is lehet tekinteni, hogy mivel idegeneket, akik nem voltak eddig magyar
nemesek, a magyar nemesség soraiba emeltek. Ez pedig egy fajta nemesítés.
Az hogy azelőtt már nemesek voltak a saját hazájukban, más lapra tartozik.
Az is igaz ugyan, hogy a magyar nemességet, rangot más országokban is
honosítottak, pl az Almásy grófokat belgiumban, így most MO.-on is hivatalosan
használhatják a grófi címet.

Üdv.
István