[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Amy Besenyei noeamy86 at gmail.com
2014. Feb. 23., V, 12:33:20 CET

Sziasztok! Besenyei Noémi vagyok.
Új vagyok még a családfa kutatásban, egy pár hete kezdtem el foglalkozni
vele, és mint pártoló tag regisztrálta az oldalra.
Érintett vagyok a budaörsi sváb családok családfáiban, bár arról van egy 3
kötetes könyv, amit hamarosan megrendelek.
Valamint Heves megyei Besenyeiek, és a másik Erdélybe vezető szál, de ez
még nem biztos, elég nehéz visszakutatni Bubos család.
Az lenne a kérdésem, hogy, mint pártolótag be tudok nézni az adatázisba
teljesen vagy csak egy részébe?
Előre is köszönök mindent, és remélem hamarosan én is hasznos tagjává fogok
válni a közösségnek! :)))
Szép napot mindenkinek! :))
Noémi