[Csaladtortenet 2] Prágai anyakönyvek

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2014. Jan. 19., V, 17:22:30 CET

Kedves Kollégák!
   Nem tudom, hogy foglalkozik e közületek a csehországi prágai anyakönyvekkel. A problémám az, hogy úgy vettem észre, hogy a neten elérhető anyagok, időről időre változnak. Van, hogy felkerültek mutatók egyes plébániákhoz, aztán, mikor felkerültek az anyakönyvek, akkor a mutatókban találtakat azokban nem lehet fellelni. No és közben a névmutató eltűnt a netről. Miért lehet ez. Miért változnak plébániánként a feltett anyagok? Ez nagyban nehezíti a kutatást. Nem tud valaki Prága esetében névszerinti (névre történő keresést) keresésre lehetőséget adó adatbázisról? ÜdvAurél