[Csaladtortenet 2] Halotti anyakönyvek indexelése

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2014. Jan. 30., Cs, 18:05:45 CET

Kedves Éva,

csak megerősíthetem a szabályt, amit a mormonok előírtak és követnek:
"írj amit látsz"!

Ők is tudják, hogy ez nem minden alkalommal helyes. De az az érvük (és
reményük), hogyha majd minden kép felkerül, a kutató majd eldönti mi a
helyes; de minél több lehetőséget biztosítanak a kutatóknak annál
nagyobb a remény, hogy megtalálják, akit keresnek (ezért nem tanácsos
kipipázni a neveket keresgélés közben, mert úgy több írásmód is előkerül).

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com