[Csaladtortenet 2] családkutatás és genetika

Janos Varga varga6754 at gmail.com
2014. Jún. 2., H, 20:00:04 CEST

Kedves Bea!

Engem roppantul érdekelne, hogy ez a cég népekre lebontva adja meg
százalékosan, hogy honnan származik az illető apai ill. anyai vonalon?

Ez a 0,2% amerikai őslakos nekem eléggé ködösen hangzik... Például ha
valaki azt mondaná nekem, hogy 10%-ban olasz vagyok genetikailag, akkor max
jót nevetnék ezen, mivel Nápolytól délre nagy arányban észak-afrikai
származású emberek élnek (történetileg, nem friss bevándorlásra gondolok),
az észak-olaszok alapvetően germánok, köztük meg ott vannak az etruszk
eredetűek, akikről senki nem tudja, honnan jöttek.

Szóval milyen eredményt ad a cég a kezedbe? Százalékosan megmondja milyen
népektől származol?

Üdv
János