[Csaladtortenet 2] Zsidó keresztnevek

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Jún. 5., Cs, 10:48:05 CEST

Köszönöm a válaszokat. Azt hiszem az a leghelyesebb, ha a keresztnevet úgy
indexelem, ahogy az anyakönyvben szerepel, még ha az becenévnek tűnik is. /
korábban volt olyan iránymutatás, hogy ne írjunk becenevet /
Bár látom, hogy az anyakönyvet vezető,/ vagy azt másoló?/, sem volt
következetes. Az aláírásnál többször már a név magyar formáját írta be.
Most ép egy Mari keresztnév indexelése okoz fejtörést, ahol az aláírásnál
már Marikát írtak / ez is zsidó család /. Nem tudom, hogy vajon az ismert
Marikák neve művész név volt, vagy anyakönyvi név ?  / Rökk, Németh, stb. /

Üdv.

A Éva