[Csaladtortenet 2] Fwd: emlékezet határok nélkül projekt- YouTube

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2014. Jún. 9., H, 17:40:44 CEST

Kedves Kutatótársak!

Továbbítom az osztrák levelező lista egyik levelét, melyben a bécsi-pozsonyi "emlékezet határok nélkül" projekt  rendezvényéről (május 13.-14. Pozsony/Bécs) van szó. Akit érdekel, hogy mi a projekt célja és hol tart a feldolgozás, a következő linkeken meghallgathatja (németül, a bevezető szlovákul).
Nem tudom, hogy magyar részről mi is csatlakozunk-e ehhez a projekthez, vagy létezik már hasonló magyar-osztrák együttműködés, az utóbbi időben nem követtem a fejleményeket, elnézést, ha tudatlan lennék.
Üdvözlettel:
Kolpaszky Zsuzsa

> Sehr geehrte Forschergemeinde!
>
> Am 13. und 14. Mai fand in Bratislava und Wien die Schlußveranstaltung des
> Projektes www.crossborderarchives.eu statt.
> Nun haben auch alle Interessierte, die an diesen beiden Tagen keine
> Möglichkeit hatten dabei zu sein die Gelegenheit, die Vorträge zu hören.
>
> Hier eine Auswahl von Vorträgen in deutscher Sprache:
>
> 13.5.2014:

Szlovákul, bevezető, üdvözlés:
http://www.youtube.com/watch?v=0xi21qSA8WY