[Csaladtortenet 2] Cigány családok az anyakönyvekben

Amy Besenyei noeamy86 at gmail.com
2014. Már. 5., Sze, 16:07:13 CET

Kedves Éva! :)

Azt gondolom, ez egy nagyon édes, és tanulságos történet!
Az ember, az ősei kutatása közben még jobban ráeszmél, hogy nem ítélkezhet
senki felett.
Nem voltam ott, nem tudhatom kit mi vett rá olyan dolgok megtételére,
amitől lehet egy életen át szenvedett, csak már nincs itt, hogy elmondja
nekünk.
Így azt gondolom a családfa kutatáshoz nagy szív kell, és nyitottság,
rengeteg más egyéb mellett :)))
Köszönöm, hogy megosztottad velem! :)))

Üdv. Noémi:)