[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Már. 16., V, 22:06:35 CET

Kérdezem, ha egy új személy szeretne bemutatkozni egy
családfakutatássalfoglalkozó listán, miről írjon, ha nem arról, hogy
hol és kiket kutat, hol
akadt el a kutatásban?
Talán valaki kapásból tud segíteni, de az is lehet hogy  feljegyzi a
kérést, s ha a kutatása során arra a helyre, vagy a kért családnévre bukkan
magánban tud segíteni. Én is így tettem ezt sokszor, s bizonyára mások is
hasonlóan cselekedtek.
Szeretettel üdvözlöm a listán az újonnan bemutatkozott Levelezőtársakat.

Üdv. A Éva