[Csaladtortenet 2] Drexler és német betelepítések

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Nov. 4., K, 21:55:39 CET

A RADINDEX családtörténeti listáján a korábbi években már futott egy fórum
a Drexler névről

http://www.radixindex.com/csaladtortenet/nevmutato/drexler

A sajnos a hozzászólásokat a feljegyzés szerint egyenlőre nem lehet
megnyitni.
Ennek ellenére érdemes átnézni, hátha lehet némi információhoz jutni a
szalagcímekből.

Üdv.
A Éva