[Csaladtortenet 2] Drexler házátadás

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2014. Nov. 9., V, 14:34:00 CET

Kedves Bea!

Nem könnyű az ilyen folyóírást megfejteni.

Ha jól emlékszem kedves Wilde Viktortól kaptam egy megoldó kulcsot.
Mellékelem.

Feleségem révén nálam is " dühöngenek" a Zirc környéki ősök.

Kérlek Bea nézd meg, róluk hátha találsz valamit:

Waller Antal, aki 1886-ban uradalmi kocsis.
Stolc János (1785-1864) uradalmi erdőkerülő

Üdv
Benke Zoli

UI
Macse listáról leiratkoztam a régi email címemmel ,de nem tudok a mostanival
feliratkozni.
Kérek segítséget!