[Csaladtortenet 2] uradalmi erdészek

László Pataky laszlo.pataky at gmail.com
2014. Nov. 11., K, 11:49:05 CET

Üdv, Magyarországon a selmeci bányászati és erdészeti akadémia, illetve az
1870-es évek végétől további négy középfokú iskola adott ilyen
képesítést. Ez előtt azonban nem volt kötelező a képesített személyzet
alkalmazása, legtöbbször családon belül örökítették át a tudást és
szereztek tapasztalatot.

pl.