[Csaladtortenet 2] uradalmi erdészek

Beus beusmarie at gmail.com
2014. Nov. 11., K, 20:34:13 CET

Kedves Ági! Ükapám először uradalmi hajdú volt Sólyon, ott született az
első 2 gyereke. Majd pedig erdőkerülő lett Olaszfaluban. Dédapám ott
született, s 24 éves korában már uradalmi körerdész volt. Tehát amit írtál:
"erdész úgy lesz valaki, hogy az apja is az volt" nálam is benne van a
pakliban.De az Eszterházy-iskola is, bár az ősök a zirci apátság
alkalmazottjai voltak, de még mindig nem biztos, hogy a betelepítő Zirc
volt, lehetett Eszterházy is.
Üdv és köszönöm: BBea