[Csaladtortenet 2] Település családkönyve

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2014. Okt. 11., Szo, 10:42:13 CEST

Kedves Laci, Gyuri, Listatagok,

pontosan mit értetek családkönyv alatt?
Most nem több száz oldalban, csak pár szóban kérdeném.
Mert én valami nagyon megbonyolított dolgot sejtek.

El sem tudom képzelni, mi lehet a 40-80 oldalas készítési leírásban...
Az embernek kutatás közben megfogalmazódik egy koncepciója, ami menet közben
finomodik.

De persze Lacit meg tudom érteni, - sokunk problámája lehet, hogy hobbink
nem kap elég elismerést (amit ebben a világban mások előtt csak a pénz
testesít meg...) néha jól esne valamit kapni érte, hogy úgymond egy időre
legalább legitimizáljuk hobbinkat családtagjaink előtt.

üdv: Előd