[Csaladtortenet 2] Eltérő módon írt családnevek

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2015. Feb. 3., K, 12:07:06 CET

Kedves kutakodók!

Itt letölthetitek az Éva által említett Hajdú Mihály " Családnevek
enciklopédiája " című kötetét:

http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tinta/TAMOP-4_2_5-09_Csaladnevek_enciklopediaja/adatok.html

Érdemes átböngészni. Még arra is rámutat, hogy mely neveket választottak
nagy számban a névváltoztatók.

Üdv. Judit