[Csaladtortenet 2] Nemesi évkönyv, 1929-34

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2015. Jan. 20., K, 13:02:51 CET

Kedves Imre,

bele nem néztem, de ez egy másik lesz:

http://katalogus.kkmk.hu/jadox/portal/displayImage.psml?docID=31666&qdcId=1091&filter=%22Nemesi+%C3%A9vk%C3%B6nyv%2C+1935%22&libraryId=-1&limit=50&offset=1&origOffset=13&schemaId=9&resultType=0&site=browse&numberOfResult=1

A köszönet pedig a Dr. Kovács Pál Megyei Könyvtárat illeti, aminek a
nevét nem tudom miért változtatták meg Kisfaludy Károlyról?

Üdv

Tamás