[Csaladtortenet 2] Sírkövek rossz évszámmal

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2015. Júl. 4., Szo, 13:33:09 CEST

Kedves listatársak!
Csak megerősíteni tudom Imrét. Nem mindig lehet kézpénznek venni a
sírköveken lévő dátumokat, néha még a neveket is elvésték. A kőszegi
temetőben van egy családi sír, ahol egy két hetet élt kislányt fel sem
véstek, majd az 1910-ben született második kislánynál 1910-1911 szerepel,
holott az ak. szerint 1912. júniusában halt meg 2 és fél évesen. Ezek után a
sírkőre még felkerültek 1912-ben, 1919-ben, 1920-ban és 1944-ben is
családtagok. senkinek nem tűnt fel, vagy nem volt fontos kijavítani a téves
évszámot. talán nem a mi fejünkkel gondolkodtak, mindegy volt nekik és ez
már úgysem támasztotta fel a halott kislányokat. Egyébként a szülőknek
ezután már nem született gyermekük...
És volt ilyen is, ez nem családi kép, de az egyik kedvencem...  Üdv: Jenő