[Csaladtortenet 2] Mikrofilmek kutatási lehetősége napjainkban

György Ujj ujjgyuri at gmail.com
2015. Júl. 14., K, 13:35:36 CEST

Kedves Éva!

A Nemzeti Levéltár nem kapott külön pénzt a digitalizálásra, így nagyon
nincs mit odaadni az egyházaknak, ha a levéltáron múlna a dolog, lehet,
hogy az egész már fent lenne a világhálón vagy esetleg valami hasonló
fizetős formában lehetne elérni otthonról, sajnos nem rajtuk múlik.
Lehet kérni az adott egyházat, egyházmegyét, hogy digitalizálják ők is a
saját részüket és tegyék valamilyen formában elérhetővé.

Üdvözlettel
Ujj György