[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Mikrofilmek kutatási lehetősége napjainkban

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2015. Júl. 14., K, 15:13:20 CEST

Kedves György,
Ebben biztos vagy? Én úgy tudom, hogy komoly pénzt kaptak az anyakönyvek
digitalizálásra.
(pályázaton pénzt nyertek! :-) )
A MNL és az Egyházak között nem olyan egyszerű az átjárás, mindkettő rájött
hogy ez pénzforrás is lehet (szerencsénkre!). Egyelőre azt látom, hogy
az egyházak beelőztek.
Ugyanez a helyzet a "Mormonokkal", nem folytatódik hazánkban a "mormon"
anyakönyvi digitalizálási program,
úgyhogy továbbra se remélhetjük, hogy a Pest megyei anyakönyvek a
közeljövőben digitálisan hozzáférhetők lesznek.
Megragadom az alkalmat, hogy itt is leírjam, amit MNL konferenciákon meg
szoktam kérdezni
az "illetékesektől", mikor teszik fel az 1828-as országos összeírások
szkennelt képeit.
Remélem az MNL levéltárosai is olvassák a levelemet, és szolnak az
érdekünkben a  főnökeiknek.
üdv.
Hunyady Laci