[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Mikrofilmek kutatási lehetősége napjainkban

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2015. Júl. 14., K, 16:38:46 CEST

Igazából én, mint kezdő, laikus családkutató nagyon nem értem, hogy miért
kell ennyire dugdosni az adatokat a "digitális korszakban". Akinek kellenek
az adatok,az fizetni is hajlandó érte, akit meg nem érdekel, az még ingyen
se nézi meg. A nagy családi titkoktól sem tartok igazán, szerintem mindenki
tudja, hogy voltak megesett lányok, törvénytelen gyerekek, félrelépő
nemesurak, unokatestvérek közötti házasság, ebül szerzett vagyon stb.
Szóval szerintem már úgyis mindegy az ősök szempontjából, hogy mi történt,
engem meg érdekelne... de elzárják előlem. Még a közeli korlátozást
elfogadnám, de a 100 éven túliakat már minek dugdossák?
Üdv: Panni