[Csaladtortenet 2] Települési anyakönyvi adatok feldolgozása

Anikó mamu40 at gmail.com
2015. Jún. 11., Cs, 06:27:39 CEST

Kedves Éva,listások!
Én is jártam és járok hasonló  cipőben! Most Csákváron kutatok,édesapám
szülőhelyén.Smalkovicsokat keresek és Mestereket.Tavalyi év folyamán
sikerült  eljutnom csákvárra ,hogy személyesen  is megcsodálhassam és
kutathassam az anyakönyveket. Csak 2 órát kaptam ami nem sok,tényleg csak
átfutottam a könyveket és a lényeget kerestem. Előre kiirtam az éveket amik
kellettek. Még mielőtt  bementem beszélgettem egy hölgyel aki kérdezte
,hogy milyen neveket kutatok. Mondtam,hogy Smalkovics,erre
megkérdezte,hogy  Malko nevezetűek nem e rokonok? Mondtam neki,hogy
szerintem nem. Na de bizony,hogy igen! Most tartok az 1700-as éveknél és
nem egyszerű! Kezdődött  ott,hogy Malkovics-ként nősült az eddigi
legkorábban  megtalált ős. Aztán  a gyerekei már születtek mint
Malko,Smalkovics,Markovics,Marko.Az ősöm születését még nem találtam  meg.
Nem könnyű  kibogarászni! Meg kell keresnem az összes gyereket,hogy biztos
legyek a dolgomban,hogy ki kicsoda! A Mesterek pedig eredetileg Nagy néven
jöttek a világra és csak később  változtattak nevet és abban az időben  nem
jegyezték fel a házasságnál a szülöket,úgyhogy ez is hossú munka lesz!
Mindenkinek további  jó  kutatást ,kitartást és további  szép  napot
kívánok!
Üdvözlettel : Punykó  Zsoltné  Anikó