[Csaladtortenet 2] Ismét a 32.gyalogezred

Ferencné Szabó g.husineni at gmail.com
2015. Május. 12., K, 10:58:28 CEST

Kedves Listatársak!

Szeretném megköszönni a segítségeteket!Kiderült
Hegedűs Gyula jóvoltából,hogy milyen településen hunyt el a nagybátyám az
első Vlágháború idején,1918-ban.Nagyon megörültem a hírnek,a segítségetek
nélkül mindez nem jöhetett volna létre !
Sokan vettétek a fáradságot és utánanéztetek  Gergelyi Jánosnak,valójában
nem biztos ,hogy János,de bízom benne ,hogy jó nyomon járok!
Köszönöm:Páli Istvánnak,Benke Zolinak,Baranyi Pálnak,Gelei
Juditnak,Szecsődi Mariannának,Becze Jánosnak,Járfás Jóskának,és
természetesen,aki megfejtette:Hegedűs Gyulának!
A megfejtés:TORRE di MOSTO,Velence közeli település.A lényeg ,hogy
kiderült,és az,hogy ilyen sokan vagyunk a listán,és tudunk egymásnak
segíteni! Jó kőzétek tartozni! Remélem nem hagytam ki senkit a
felsorolásból!

üDVÖZLETTEL:hUSI