[Csaladtortenet 2] Gut-Keled nb. Bacskay család

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2015. Sze. 4., P, 09:45:11 CEST

Tisztelt Kutatótársak!

A Zemplén, Szatmár és Szabolcs vármegyében egykor élt, de 1640-ben kihalt Gut-Keled nb. Bacskay családot keresem. A családot írták Bacskay, Bacskai, Bachkay, Bácskai, Bocskai néven.

Kutatását nagyban zavarja az, hogy a Gut-Keled nem ugyan ezen ágából ered a raszinja keresztúri Bocskai család, amit néha szintén Bacskainak írtak, továbbá, hogy a Baksa nemzetségből pedig egy Bacskói család származik. A három különálló családot még a szakirodalom is keveri.

Én most lápis-pataki Segnyey Antal felmenőit, illetve feleségének, Bacskay Katalinnak felmenőit keresem.
A netet már kimerítettem, Nagy Iván, Engel Pál munkáit kimerítettem.

Kérdezem, hogy nektek a keresett személyekre van valami ötletetek?

A segítséget előre is köszönöm.

Üdv
Aurél