[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: [MACSE: 13033] Rengeteg név

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2015. Sze. 21., H, 22:41:11 CEST

Kedves Tagtársak, szívesen befejezném a levelezést ebben az ügyben, de akkor
nem tudnék most mindenkit arra kérni, hogy valóban zárjuk le ezt a témát.
Korábbi levelezési tapasztalataink azt sejtetik, hogy az ilyen érzékeny
kérdéseknél - ki tudja, miért - egy idő után egyre jobban eldurvul a
diskurzus.  Van most épp elég téma a közéletben, amely vérmes indulatokat
kelt, igazán nincs szükség arra, hogy a mi baráti közösségünkben is -
költőien szólva - a viszály üsse fel a fejét.
üdv., és jó éjt mindenkinek
Hirschler András