[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: [MACSE: 13033] Rengeteg név

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2015. Sze. 21., H, 23:02:08 CEST

Sziasztok e késői órán!
Meg kell mondjam nem tudok állást foglalni a kérdésben, mert nem olvastam a
könyvet. Azonban azt gondolom, Beszeda Laci teljesen jóhiszeműen és jó
szándékkal ajánlotta azt nektek, mint ami "rengeteg adatot tartalmaz". Az,
hogy a könyv antiszemita szemléletű, vettük. Ennek ellenére, ha valaki épp
ebben a könyvben találja meg mondjuk nagyapja tevékenységének adatait (ami
objektív tény), biztosan örülni fog neki. Túlfelfújtnak érzem ezt a témát,
egyesek bűnt kiáltanak már a könyv említésekor is, de hadd engedtessen meg
mindenkinek, hogy nézze meg a könyvet és fejtse ki szabadon véleményét. A
cenzúra eddig még soha nem vezetett eredményre sehol, semmikor.
NJ

2015. szeptember 21. 22:41 Hirschler András írta, <smartlines at smartlines.hu>
: