[Csaladtortenet 2] [Admin] - auto másolat a két levlistára (Rengeteg név kapcsán)

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2015. Sze. 22., K, 07:52:35 CEST

Kedves Listatagok!

Elsősorban e levél kapcsán - ahol is jól látszik a módszer visszatetsző volta - szeretném kérni, hogy lehetőleg NE HASZNÁLJÁTOK a másolatot kap/cc/több címzett lehetőséget;

- elsősorban mert azt eredményezheti (mint ez esetben is), hogy olyan - érthetetlen - levél érkezik, mint ez, mert nincs a levlistán előzménye

- másodsorban ( s ez a válasz Ákos kérdésére ) a MaCsE hivatalos álláspontja szerint (lásd minden MaCsE levlistás levél alján ) "azon" a listán az egyesület életével kapcsolatos levelek kívánatosak, míg "ezen" a listán a családkutatássak kapcsolatos levelek.

Tehát, amennyiben esetenként mégis mindkét listát érintő témáról lenne szó, vegye ki-ki a fáradságot, s *küldjön két levelet*.

Előre is köszönettel
Gazsi