[Csaladtortenet 2] Komárom

Dr.Wágner Jánosné wagnerne1 at gmail.com
2015. Sze. 22., K, 22:05:39 CEST

Tisztelt Samu Norbert kutatótárs!
Most olvastam családkut. levelezőlistán kérdését, mellyel kapcsolatban az
alábbiakat tudom közölni:
1) Az Ön által jelzett években még szó nem volt Komárno-ról; a Duna bal
partján helyezkedett el Komárom város, a jobb parton főleg kaszárnyák
voltak, és kis számú lakosság
     élt. Komárno-ról az 1919.január 10-én bekövetkezett cseh megszállást
követő 1919.november 6-i rendelet óta beszélünk.
     A jobb parti Komárom továbbra is Magyarországhoz tartozott, így neve
Komárom maradt.
2) 1866-1872 rk.kat születések a 49.127 filmtekercs II.részében találhatók.
Ezen tekercsen index nincs, azonban a 49.128 filmtekercsen (1866-1881
születések) megtalálható
     ezen index. - 1781-1820 rk.kat.halálozások az 52.585 filmtekercsen
találhatók, index van.
Próbálja megnézni a mormonoknál is, talán feltették internetre.
Sikeres kutatást kívánva, üdvözlettel! Wágnerné Erzsi