[Csaladtortenet 2] Fwd: kérés

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2015. Sze. 23., Sze, 13:52:30 CEST

Kedves Lista!
Sajnos az állítási lajtsromok jó esetben csak az első világháborúig terjedő
időszakig vannak meg a megyei levéltárakban.

1940 körüli listákról nincs tudomásom.
Meg kell próbálni itt kerestetni:

http://www.militaria.hu/adatb/leveltariuj/content/katonaosok_kutatasahoz_szukseges_adatok/

1910 született katonákról lehet adat a hadtörténeti levéltár központi
irattárában.

Üdv
Benke Zoli

Kutatott családnevek:
Achim, Ando, Bakabányi, Bala(j)ti,Baudrexler, Bejujszki, Belicza, Bella,
Bellaágh, Bencsik, Bencsó, Bene, Bíró, Bódi, Boták, Botyánszki, Buka,
Csibrány, Csicsely, Dencs, Dobróczki, Ficsór, Földi, Gaál, Gácsi, Gajdács,
Gálik, Gonda, Gubicza, Griecs, Gyumbjer, Gyurkovics,  Hanich, Hankó,
Horpácsy,  Jancsó, Kaczkó,  Kernusz, Kitzberger, Kollár,  Koszecz,
Kovácsovics, Küllinger, Kürti,  Krnács, Kvasz, Lábody, Lajkó, Lengyel,
Marik, Mézes, Miklya, Okos, Opauszki, Orvos, Patai (j), Pente, Péter,
Prisztavok, Resetar, Sári, Sas, Scheier, Selmetczy, Seres, Sipiczky, Such,
Szák, Szarvák, Szaszák, Szautner, Szénásy, Szokoly, Treffer, Treznyák,
Turner, Uhrin,Vantara, Viczián, Vrabecz, Zelenyánszki,