[Csaladtortenet 2] keresés

Simon Lajosné zsuzsasimonne at freemail.hu
2015. Sze. 25., P, 15:37:00 CEST

Kedves Tagok! Köszönöm szépen a segítséget, de az ajánlott link nem nyílik meg. ( Szlovákia reform.)Megpróbáltam a Familysearch -on keresni, de az 1877 -es évektől nincs meg, ezért gondoltam, hátha valaki kutat ebben az irányban is.Keresek Romániában is, ha valaki ismer onnan Horzsa nevűeket nagy segítség lenne. ( Felsőbánya és környéke).S ha valaki tud valamit Rimabányai postákról, vagy postamesterekről, az nagy segítség lenne. Köszönöm, s ha tudok segítek én is.